بوی محرم می آید ...

خرید بک لینک
بر اساس قانون و شرع، قمار به هر نحوی جرم است و طبق قانون جمهوری اسلامی ایران با همه کسانی که به هر نحور در شکل گیری و ایجاد شرایط قمار دخیل هستند برخورد قضایی صورت میگیرد.با سرعت تکنولوژی، قمار هم به سایت ها و فضاهای مجازی کشیده شده و گذشت زمانی که افرادی دور هم جمع می شدند برای این کار و رفتن پای میز قمار مجازی و یا وارد شدن به گود شرط بندی کار بسیار آسانی شده است و کافی است مبلغی اندک پرداخت کنید و فرمهای شناسایی را پر کنید و به همراه مشخصات بانکی و شماره کارت ملی خود برای سایت مورد نظر ارسال کنید و پس از تایید هویت وارد بازی میشوید.از آنجا که قوانین کشور اجازه فعالیت این سایتهای شرط بندی را نمیدهد دامنه بیشتر این سایتها از کشورهای همسایه مثل ترکیه و ارمنستان اداره میشوند.سایتهای شرط بندی ۲۴ساعته و شبانهروز آنلاین هستند و به اصطلاح از کاربران خود پشتیبانی میکنند. نشانی اینترنتی این سایتهای 24 ساعته ساخته میشوند و در بسیاری از موارد به فاصله چند روز قبل از مسدود شدن در شبکه اینترنت ایران از دسترس خارج میشوند و دوباره با دامنه جدیدی متولد میشوند. هرچند که این سایتها با عنوان «سایتهای شرطبندی» شناخته میشوند اما فعالیت آنها تنها محدود به شرطبندی مسابقات ورزشی و یا رویدادهای دیگر نیست. «قمار مجازی» هم یکی از مهمترین بخشهای فعالیت این سایتهاست و در واقع باید گفت یک کازینوی اینترنتی فراهم شده است.هنگام برگزاری مسابقات مهم ورزشی مثل جامجهانی فوتبال یا جام قهرمانی باشگاههای اروپا و یا رویدادهای ورزشی که علاقهمندان بیشتری دارد، تعداد کاربران این سایتها به شکل قابل توجهی بالا میرود و در واقع گروه بیشتری خود را در معرض ریسک شرطبندی قرار میدهند و اما تعطیل بوی محرم می آید ......

ما را در سایت بوی محرم می آید ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 19:06

با زبانی سرخ، همچنان سری سبز دارم❤ بِسمِ اللهِ الرَحـمنِ الرَحیم. وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَــقُـــولُـــونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ و ما هُوَ إلا ذکرٌ اللعالمین❤سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده بشر تازیانه میزند. آن زمان که دروازههای بهشت باز بود هر کسی با حرفهای خود را به آن باب میرساند و ما نسل سومیها (یا همان دهه شصتیها) هم که دستمان درگیر صفر و یک است، بابی را گشودیم تا جرعهای را تا شهادت بنوشیم. افتخارم این است که سرباز ولایت فقیه هستم و هرچند دستم خالیست، اما دلم پر است از عشق به ولایت. افتخارم پایبندی به دین مبین اسلام و فرهنگ و تمدن غنی ملی ایرانی است؛ که اگر این دو را در کنار هم حفظ کنیم به اوج قلههای افتخار و سعادت خواهیم رسید. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه.خدایا ببخش مرا:به خاطر مطالبی که به خاطر تو ننوشتم،به خاطر کامنتهایی که تو در آن نبودی،از اینکه با مطالبم بندهای را از تو دور کردم،که میتوانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم،که وقتی مطالبم پرنظر و پر بازدید شد، گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم،که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم،به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بیادبی و یا بیاعتنایی کردم،به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم،برای اینکه بدون قصد قربت پشت میز کار نشستم،که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم،که کلبه ام آماده پذیر بوی محرم می آید ......

ما را در سایت بوی محرم می آید ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 14:04

صفحه بندی